پنج شنبه 14 مرداد 1400

دپارتمان بازاریابی و فروش

دوره های آموزشی

معرفی دوره  :

نقش نهایی مدیر بازاریابی در سازمان استدلال صحیح از بازار برای فروش محصولات و یا خدمات موجود سازمان و یا محصولات و خدمات جدیدی است که در سازمان میتواند تولید شود. و این نتیجه گیری را به کمک ابزار علمی آن ، بینش خاص خود و منابع انسانی تحت مدیریت خود بدست می آورد.

در این راستا فردی که نقش مدیر بازاریابی یک سازمان را می خواهد عهده دار گردد باید اصول علمی ایفای نقش سازمانی خود را بدرستی بیاموزد و ازاین مسیر در کنار تجارب عملیاتی حین کار برای چهار گروه اصلی مدیریت ارشد سازمان ،مدیریت تولید ،مدیریت فروش و مشتریان سازمان خود خلق ارزش نماید . لذا مدیر بازاریابی باید برخوردار از انسجام فکری و ذهنی تحلیل گر باشد .

به لحاظ شخصیتی نیز برون گرایی مدیر بازاریابی جهت ارتباطات اثر بخش با شرکت ها و اشخاصی که میتوانند در این مسیر به او کمک نمایند و یا او برای  سازمان خودآنها را به خدمت بگیرد و همچنین طیف متنوعی از مشتریان بسیار ضروری می باشد.

 در این دوره ، با توجه به آنچه گفته شد کلیات وظایف مدیر بازاریابی و توانمندی های آن در قالب یک دوره 32 ساعته جمع بندی  و ارائه گردیده است .

 

سرفصل دوره :

  • جمع آوری داده ها و اطلاعات تبلیغاتی برای هدایت کسب و کار
  • هماهنگی چندین کانال از استراتژی های بازاریابی
  • مدیریت بودجه برای فعالیتهای بازاریابی
  • تشخیص فرصت های بازاریابی جدید
  • روابط عمومی و تبلیغات در بستر رسانه ای مطبوعاتی و اجتماعی
  • ارزیابی عملکرد کمپینهای بازاریابی
  • مدیریت کارکنان حوزه بازاریابی
  • ایجادراه هایی برای تبلیغ محصولات جدید
  • آموزش کارکنان در مورد روند بازاریابی صنعت
  • تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان در شبکه های اجتماعی و یا مراجعین تلفنی و حضوری
  • تجزیه و تحلیل بازده تبلیغات و گزارش به مدیریت عالی

 

هم اکنون ثبت نام کنید


مدت دوره(ساعت) ظرفیت قیمت ثبت نام
32 20 نفر 850000 تومان